Uppe med tuppen

Vaknade 7.30 imorse för att gå till vårdcentralen. Lyckligtvis hade jag ingen urinvägsinfektion så jag kunde lugnt gå hem igen och somna om.

Idag står det inte så mycket på schemat.
Ska skicka in det vi har än så länge av C-uppsatsen, ska ringa pappa och fråga lite om deklarationen och om jag orkar ska jag dammsuga. Egentligen är det nästan kris på dammsugningsfronten. Snön är borta och all vinterns sand har nog hamnat i våran lägenhet. Hallen är som en hel sandlåda och resten av rummen har lite små sandhögar lite var stans. Sovrummet är av någon skum anledning värst. Efter hallen då såklart. Men vi får se. Blir det inte idag så blir det definitivt imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0