Beslutsångest

Har suttit och funderat lite men jag kan inte bestämma mig. Visserligen har jag ju några dagar på mig innan overallen ska på men i alla fall. Så jag tänkte helt enkelt att jag lägger upp alternativen i bloggen så får jag se om någon har någon vettig åsikt.

Alternativ 1.


Håret innuti mössan.
Fördelar:
- Nollorna kan inte se mitt hår.
- Det gör inget om jag har en bad hairday.
Nackdelar:
- Det ser ut som att jag inte har något hår.

Alternativ 2.


Håret i tofsar/flätor utanför mössan.
Fördelar:
- Det syns att jag har hår.
Nackdelar:
- Nollorna ser mitt hår.
- Tar längre tid att fixa håret så det ser någorlunda normalt ut.

Så, vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Natalie

Jag tycker utan går, eller alltså sådet ser ute som att du inte har hår. Då blir det roligare när de får se dig på PUCK

2009-08-11 @ 17:58:55
URL: http://metrobloggen.se/nathaliestrand
Postat av: Jossi

Håller med föregående talare, plus att man ser rätt dum ut i overallerna som det är så utan går det inte direkt värre =P

2009-08-18 @ 16:25:06
URL: http://ungebarn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0