Den här gången kom bussen

Jobbade min sista dag för i år idag. Dessutom bara 8-12. Resten av året har jag tagit ut all min övertid så jobbar inte förrän 7 januari igen. Anna är nöjd. Men som student är det ju inte riktigt lov för det. Har en tenta att plugga till den 12 januari. Men det ska nog gå bra det med. Har skrivit ihop en alldeles förträfflig sammanfattning att läsa under julen. Sen när jag kommer tillbaka till Skellefteå ska jag ta tag i det ordentliga pluggandet och räkna massa uppgifter.

Men det var inte det jag egentligen hade tänkt skriva. Har ju varit på solbacken idag och inhandlat dom sista julklapparna. Var inte sådär överdrivet mycket folk ändå. Verkar som dom flesta befann sig inne i stan istället. Inte mig emot. Bästa var att till skillnad från sist vi var på solbacken så kom bussen hem och vi slapp ta en taxi tillbaka för att dom hade fel busstidtabell. Litar inte riktigt på bussarna här men idag gick det ju som sagt bra!

Tre dagar till Brännmyra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0