Fixar och förbereder

På måndag bär det alltså av. Längtar! Hoppas det är snö i Los. Eller ja i Los spelar det väl ingen roll men i Brännmyra vill jag ha snö. Lika mycket snö som när jag var liten. När det var uppskottad en flera meter hög snöhög som vi lekte med kusinerna i. Undrar hur gammal jag var då? Har för mig att vi var där för att mormor fyllde år men samtidigt känns Brännmyra som ett väldigt konstigt ställe när det var mormor. Men i alla fall, snöhög vill jag ha!

Har börjat fixa så smått nu inför i alla fall. Tvättat och börjat packa pyttelite. Har även hittat en recept på vad jag och Simon ska baka till jul. Men vad det är håller jag hemligt för tillfället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0