Snart redo

Snart redo för avfärd. Visserligen åker vi inte förrän på måndag och inte ens hälften är packat men mycket annat är fixat. Har diskat som en tok idag. Har bara fem matlådor kvar så är jag klar med det. Vi har även varit och postat julklappar och jag har packar ihop både längdskidor och slalomskidor. Slalomskidorna behöver jag över nyår men sen är det ju jättepraktiskt att ta med allt det ner nu när vi har bil så blir det i alla fall lite mindre att ta ner sen när vi väl ska flytta.

Ikväll blir det slapparkväll med Amir. Har köpt chips, dip och cola. Mums! Men först ska jag diska klart och äta middag. Blir hamburgare med annanasskivor och chipotlesås. Det vet jag dock inte om det är gott än. Men det är ju supergott på varma mackor så varför inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0