Genrepet

Om det är någon som inte vill veta förrän imorgon föreslår jag att ni läser här istället.

Here it goes:
Lili & Sussi
Oj vad förvånad jag blev! Trodde inte alls att dom skulle vara bäst! Har ju lovat Måns att jag ska rösta på honom men får nog skicka iväg två röster imorgon...



Lasse Lindh och bandet
Sämst ikväll men ändå bättre än många i Göteborg.



Jennifer Brown
Halvtråkig låt men oj så bra hon sjöng! Me kinda likes...



H.E.A.T
Skitcoola men inte riktigt min stil.



Markoolio
Jag asgarvade från början till slut! Låten var jättedålig men scenframträdandet helt underbart bra. Blir putt om han inte kommer till Globen men han får absolut inte vinna!



Amy Diamond
Blev lite besviken. Låten började bra och det var ett coolt framträdande men refrängen var bara sådär.



Cookies & Beans
Bättre än låtarna dom sjöng i tältet men nje... det funkade men inte mer än så. Till och från lät det dessutom misstänkt likt en låt från förra året



Måns Zelmerlöw
Tight mellan honom och Lili&Sussi. Riktigt riktigt bra var det! Tror dessutom han går hem bättre utomlands så vi hejar på honom!


Kommentarer
Postat av: Ewe

Heja Måns :)

2009-02-14 @ 12:26:24
URL: http://ewees.blogg.se/
Postat av: kim

heja markoolio ;D

2009-02-14 @ 20:08:41
URL: http://heymoon.blogg.se/
Postat av: Twinkle

Ju mer man lyssnar på Lasse Lindh med bands låt dessto bättre blir den. Har gått från att tycka att den var okej, till att älska den!!! <3

Sen H.E.A.T var ju också grymt bra!!! <3

2009-02-16 @ 00:18:34
URL: http://twinkla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0