Hittat hos Ewe

20 frågor:

Var du ett lugnt eller busigt barn?
Svar:
Jättelugnt har jag hört...

2. Vad föredrar du, sol -eller snösemester?
Svar:
Man kan roa sig mer i snön men gillar storstadssemester i solen bäst!

3. Vad tror du att du gör om 5 år?
Svar:
Om mina och Simons planer går som vi har tänkt är jag nog mammaledig då... shit! jag börjar bli gammal!

4. Hur ofta läser du böcker av egen vilja?
Svar:
Väldigt sällan. Har ingen ork att läsa mer än kurslitteraturen.

5. Vilken kändis hade du helst blivit sedd med?
Svar:
Nicky Byrne

6. Hur är du klädd just nu?
Svar:
Jeans, vit tröja

7. Hade du någon favoritsyssla som barn?
Svar:
Knyta ihop köksskåpen. Lärde mig av Alfons Åberg tror jag.

8. Har du åkt ambulans?
Svar:
Nej.

9. Vilken är din favoritalkoholdrink?
Svar:
Klumpesnusk

10. Vilket språk tycker du är det vackraste att lyssna på?
Svar:
Irländsk engelska

11. Har du varit på någon musikfestival någongång?
Svar:
Jobbat på Trästockfestivalen

12. Har du gjort något denna månad som du är stolt över?
Svar:
Fixat massa med Melodifestivalbloggen

13. Vad är det mest konstiga du har fått som present?
Svar:
En kompass och en karta över Skellefteå

14. Är du trevlig mot telefonförsäljare?
Svar:
Är inte jätteotrevig i alla fall

15. Vilken film såg du senast på bio?
Svar:
Benjamin Button tror jag

16. Kan du nämna tre skånska ord?
Svar:
Nej

17. När känner du dig som snyggast?
Svar:
När mitt hår inte leker troll

18. Har du någon extrainkomst utöver det du jobbar med/pluggar till?
Svar:
Ibland

19. Vilket practical joke/hyss som du har gjort tyckte du blev mest lyckat?
Svar:
Hihi lilla Anna busar mkt...

20. Vilken låt lyssnade du på senast/just nu?
Svar:
Någon med Bryan Adams

Kommentarer
Postat av: Sarah F.

Jag gillade 13 mest! ;) Det ar nasten nat som jag skulle fa! :P Jag tappa bort mig sjalv HELA tiden.



Men iaf. Om ni inte har nat interessant att gora fredag kvall. Jag och nagra kompisar tanka sitta runt, drinka lite gran och spela TV-spel/breddspel (alt. bara prata lite lungt). Jag tankte inte ha massvis med fulla manniskor den har gangen. ;)

2009-02-26 @ 07:01:52
URL: http://amerikanskasvensk.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0