Idioti Ryanair, idioti!

Ryanair ska börja ta betalt om man vill gå på toa under flygningen. Suck! Inte för jag brukar gå på toa på flygplan men ändå. Även om han VDn tror att det inte finns någon i världshistorien som boardat ett flyg utan minst ett pund i kontanter så kan jag meddela att det har det visst! Ungefär varje gång jag flyger faktiskt.

  1. Man har oftast inga kontanter alls på sig
  2. Jag plockar aktivt ur alla mina småpengar för att dom inte ska pipa i säkerhetskontrollen
  3. Varför skulle jag ha pund med mig?! Är ju väldigt tvkesam till att det kommer kunna gå att stoppa i en svensk tia
Idioti är vad det är!

Kommentarer
Postat av: Liz

Haha snacka om service. Va fan bojkotta Ryanair till 1000. Jag kommer förhoppningsvis aldrig mer åka med dem i alla fall.

2009-02-27 @ 15:01:47
URL: http://dublinbaby.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0