Vaken

Sitter och väntar på att antingen lillasyster eller älsklingen ska vakna så passar på att blogga lite.

Lisa kom över igår kväll och åt middag, kykling med chilicremefraishesås och klyftpotatis. Mums! Efter det var det dags för Melodifestivalen. Vilken katastrof! Alcazar var ju visserligen bäst men hur tänkte folk som röstade på Emilia och framför allt Caroline af Ugglas?! För att inte tala om, hur tänkte den internationella juryn egentligen? Nej, om jag hade fått bestämma hade det sett ut så här:

Globen
Alcazar
Jonathan

Andra chansen

Marie Serneholt
Scotts

Menmen, Traversen sen.
Var jättelite folk där först men efter kanske en timma trillade det in en hel hög med folk! Riktigt kul hade vi, eller jag i alla fall... om Jossi hade kul får ni fråga henne, men det tror jag! Fick dessutom skjuts hem av Linneas mammas man eller hur det nu var, tack så mycket!

Sen måste jag ju bara påpeka att min favorit TV-dag äntligen är tillbaka! One tree hill och Gossip Girl, kan det bli mycket bättre? Nej, precis! Det kan ju inte det. Får bara hoppas att Jossis buss inte går så jag missar det, får väl vara lite lagom gammaldags i så fall och spela in det.

Kommentarer
Postat av: Ewe

varför inte ladda ner bara? ;)

2009-02-08 @ 13:27:06
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0