2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Flyttade ihop med Simon

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade bara ett och det höll jag. Att gå på fler Westlife-konserter än året innan

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.

5.Vilka länder besökte du?
Storbrittanien och Irland

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Ett vettigare jobb? Mer att göra skulle vara trevligt också

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Westlife på Croke Park 1 juni

8. Vad var din största framgång 2008?
Blev äntligen verifierad handledare på McDonalds

9. Största misstaget?
Boka flyg från Arlanda en dag innan jag ens hunnit dit och därför fått ta bussen upp till Skellefteå

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inte mer än lite småförkyld och så

11. Bästa köpet?
Allt som gjort våran lägenhet till vår

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Westlife och flytten

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Finns mycket

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
I'm yours - Jason Mraz

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare året?
Både och. Hade nog en del humörsvängningar under året...

16. Vad önskar du att du gjort mer?

Gjort saker över huvud taget, istället för att lata mig.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Latat mig?

18. Hur tillbringar du jul?
Hemma hos mamma och pappa

19. Blev du kär i år?

Var redan kär sen innan. Men har blivit mer kär... räknas det? Isf ja.

20. Favoritprogram på TV?
Gossip Girl

21. Bästa boken du läste i år?
Shopaholic & baby

22. Största musikaliska upptäckten?
Mamma Mia folk och Jack Savoretti

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?

Glas med gröna ränder, fritidssysselsättning

25. Något du önskade dig men inte fick?
Inte vad jag kommer ihåg

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Var ute och lekte på en skolgård, åt middag hos Simon, förfest och tårta i Lisas rum och sen Traversen

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om jag haft mer saker att göra och om "gubben" inte hade existerat

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Mindre baggy

29. Vad fick dig att må bra?
Älsklingen och alla Westlife-resor

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Sugen vet jag inte men Nicky är ju Nicky...

31. Vem saknade du?
Folket hemma

32. De bästa nya människorna du träffade?
Hmm... Sarah och Terese kanske

Kommentarer
Postat av: Emma

haha well, ja du vann! Fuck också!

2009-01-09 @ 13:37:33
URL: http://gronlund.blogg.se/
Postat av: Sarah F.

hehe. Jag 'lånade' din list här! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0