Roliga citat från gamla bloggen

- "Det är ju inte på blodigt allvar! Inte som schack!" (Lisa)
- "Dom måste alltid ha en symaskinsdans" (Lisa om Westlife)
- "Det syns vilka kort du har tagit och vilka Fredrik har tagit... jag menar inte att dina är sämre men du skulle aldrig gå fram till Mange o ta kort på honom" (Lisa)
- "McDonalds är inte gott för det är 100% kött i deras hamburgare" (Rille)
- "Jag kände, vill du ha en svans?" (Lisa)
- "Om du gör såhär så är det tre gafflar"
(Lisa)
- "Jag sätter Gunnar vid böckerna" (Jag om referatlistan i vårat projektarbete)
- "Du får inte ha så höga förväntningar på våra bananflugor" (Lisa)
- "Vi har den ju på balkongen, men det vet han inte än" (Lisa om den halva älgen)
- "Hoppas jag stör... Jag pratade precis med Rickard så sa han att hans pappa hade huggit sönder en yxa!!!" (Lisa)
- "Nu ska jag skriva upp så jag glömmer ihåg" (Jag)
- "Jag är en cykel" (Jossi)
- "Man fyller bara 20 en gång om dan" (Lisa)
- "En hå... En ha... En stor!" (Lisa)
- "Kian kanske är sammetslen" (Lisa)

Jossi: Då var det bara 31min kvar
Jag: Till?
Jossi: Jag ska vika ut mig :P

Lisa: Shit va det regnar!!
Jag: Det är Bella som duchar...

Dick (läraren): Om jag lånar pengar av banken. Så skriver min svärmor på ett bapper... papper... Hon heter Barbro min svärmor... Vi börjar om från början! Jag tar ett lån och min svärmor Barbro skriver på ett papper att om jag inte kan betala tillbaka lånet så ska hon göra det. Vad heter hon då?
Nån i klassen: Barbro
Dick: Haha, nej, vad kallas hon?
Flera i klassen: *mummlar*
Nån i klassen: Babsan?

Dick: På 60-talet när jag fortfarande var liten då kunde en cola kosta 6-7öre
Jag: *viskar till lisa* Jag vill också ha cola för 7öre... Fast undra hur mkt man skulle få då *visar med fingrarna*
Lisa: *viskar tillbaka* Man får ju avrunda colan uppåt!

Dick: Jag och min fru var i london. Hon gillar väldigt mkt att kolla i skyltfönser, så vi gick där och då ramlade hon ner i en kabelgrop.

Kommentarer
Postat av: Liz

Jag märkte att jag har sagt ett par skumma saker i mina dar. Men jag kommer ihåg typ hälften av dom =P

2009-01-24 @ 17:26:24
URL: http://dublinbaby.wordpress.com
Postat av: kim

Haha klockrent, min favorit är nog:



- "Kian kanske är sammetslen" (Lisa) xD

2009-01-26 @ 19:37:07
URL: http://heymoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0