Skriver av mig.

Någonstans måste jag ju få ut min ilska.

Första tanken som kommer upp är bara - Väx upp någon gång! Du är för guds skull 22 år. Inte 5. Jag tror inte en sekund på att du mår dåligt. Möjligtvis att du mår dåligt för att du vet att du har fel, men just nu känns det tveksamt det också. Inser du inte hur barnsligt du beter dig? Och att be någon annan föra din talan och då dessutom inte rikta det mot den person det faktiskt gäller - Det är bara fegt! Riktigt riktigt fegt!

Mer än så tänker jag inte skriva för allmän beskådning.

Kommentarer
Postat av: Lövdahl

1. Hon bad mig inte att prata med dig, jag tyckte själv bara att det måste gå att lösa på något sätt. Det är ett par med nyklar, det ska inte behöva skapa så stora problem.



2. Förlåt om du tog åt dig men det var inte riktat åt dig, men du var det närmsta jag kunde komma för att få någon information om vad som var problemet.



Du får ju neka den här att publiceras om du vill, men nu vet du iallefall lite mer

2009-01-23 @ 16:53:27
URL: http://www.lovdahl.wordpress.com
Postat av: Anna

Fair enough.



Dock gäller det dels långt ifrån bara idag. Det var bara idag det rann över eftersom det i mitt tycke har gått alldeles för långt. Dels handlar det inte bara om ett par nycklar utan att en hel aktivitet under vårintaget faktiskt ska fungera som det ska.

2009-01-23 @ 17:04:53
URL: http://annamopp.blogg.se/ny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0