Uppochnervänt

Gårkvällen var bara allmänt knas, morgonen började mindre bra med en hund som hoppade och skuttade vid mina ben. Efter det har dagen varit rätt ok. Gick till skolan och satt och pratade med Lisa och Lövdahl innan lektionen började. Sen kom Sarah och skrämde mig. Tror att hon hade suttit där vid bordet bredvid hela tiden men jag märkte inget förrän hos stog precis bakom mig och alla började kolla konstigt runt omkring mig.

Lektion sen ja. Blev ju inte riktigt som planerat. Jimmy och Pia var sjuka och Robin kom inte så då var det ju helt enkelt bara jag och Lisa där. Vi flyttade därför fram lektionen och hade ett Melodifestivalmöte istället. Tog bland annat kort på den ooh så fina Melodifestivalbilen så ska väl lägga upp dom i Melodifestivalbloggen så småningom.

Blev även en vända till coop och nu sitter jag här och äter en apelsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0