Anna är bäst

Ok, kanske inte. Men jävligt bra på mitt jobb är jag i alla fall. Inte för det är direkt svårt att jobba på McDonald's men det är alltid kul att få komplimanger! Dessutom vet jag med säkerhet att jag alltid får komma tillbaka dit om jag inte skulle få något annat jobb. Nu hoppas jag ju visserligen på ett vettigare jobb nästa sommar men det är ju en säkerhet!

Idag var för övrigt riktigt lugn. Kom fem gäster de tre första timmarna... Resten av dagen stog jag i ettan, vilket är det överlägset slappaste man kan göra. Dessutom gick tiden jättefort. Sånna dagar gillar jag!

If I had to live my life without you near me
The days would all be empty
The nights would seem so long
With you I see forever oh so clearly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0