Tiden går fort när man har roligt...

...eller när man har mycket att göra. Idag han jag knappt komma till jobbet innan jag slutade. Kan väl kanske bero på att jag bara jobbade fyra timmar och en kvar jämfört med dom nio jag brukar jobba. Sen var det ju som sagt mycket folk. Inte jättemycket folk men så pass mycket att man hela tiden hade någonting att göra.

You light the skies up above me
A star so bright you blind me
Don’t close your eyes
Don’t fade away

Yeah you and me we can light up the sky
If you stay by my side
We can rule the world

All the stars are coming out tonight
They’re lighting up the sky tonight
For you

Kommentarer
Postat av: Ewe

älska när det går fort på jobbet :D

2009-07-05 @ 19:21:30
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0