Fullt upp

Dagen började som sagt med jobbintervju i Mörby. Tror att det gick bra men vi får väl se om jag får jobbet eller inte. Sedan direkt vidare till mammas jobb och äta lunch. Träffade en lärare där på skolan som kommer från Skellefteå och tydligen jobbar hans mor, sen typ hundra år tillbaka, på Swedbank i Skellefteå där jag ju ska på intervju den 24e. Världen är liten?

Hem en snabbis sen för att hämta bilen och åka till farmor.
Blev först en sväng till kyrkogården och sedan vidare till Veddesta där hon skulle köpa nya glasögon. Dock råkade vi parkera lite fel och fick böter på 400kr. Otroligt roligt. Känns ju som någonting jag borde betala men farmor tyckte det var hennes fel eftersom det var hon som var där och shoppade så fick 400kr av henne. Får väl se sen vad som händer med dom menmen...

Lämnade sedan av farmor och åkte direkt mot Arlanda för att hämta upp lillasyster.
Mycket bilåkande idag! Men resten av kvällen ska jag i alla fall ta det lite lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0