Just ja!

Kom på, när jag läste Lisas blogg, att jag ju också har blivit utmanad av Kim. Ska skriva sju saker om mig själv so here it goes:

Jag älskar att gå på konserter. Det räcker ofta med att det är en helt ok artist för att jag ska vilja vara där. Finns verkligen ingenting roligare!

Jag är extremt mörkrädd och sover därför alltid med TVn på när jag är ensam.

Jag blir lätt irriterad på folk som beter sig idiotiskt på ett eller annat sätt. Framför allt när folk tror att dom är bättre än alla andra eller alltid bara gör saker för sin egen vinning.

Jag gillar inte Skellefteå av den enkla anledning att det aldrig händer någonting här.

Jag drömmer om ett riktigt "Svensson-liv"... dock utan vovven. Vill framför allt ha allt med jobbsökande och boendeletande avklarat så jag slipper fundera över det.

Jag känner mig fri när jag åker skridskor. Är så koncentrerad att jag slutar tänka på allt runt omkring och bara njuter. Finns ingen härligare känsla än att mitt i ett hopp (i luften) känna att hoppet kommer gå skitbra och jag kommer göra en alldeles perfekt landning. Tyvärr händer det inte så ofta längre.

Jag älskar att ha folk runt omkring mig. Är inte speciellt social men tro inte att jag har tråkigt om jag är helt tyst i en folksamling, jag är bara blyg... egentligen har jag jätteroligt!

Dock tänker jag inte utmana någon. Orkar inte fundera ut någon just nu nämligen så istället gör vi så att om du tycker att det här verkar roligt så kan du känna dig utmanad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0