Organiserad

Känner mig superorganiserad och vet precis hur mycket plugg jag ska se till att hinna med varje dag den här veckan. Känns riktigt bra faktiskt!

Har egentligen tre saker att göra just nu:
  1. Arbete i International Marketing
  2. Arbete i Marknadsföring av tjänster
  3. Läsa boken i Marknadsföring av tjänster inför tenta och till arbetet
Så just nu håller jag på med det absolut tråkigaste av dom tre (kanske är därför jag hamnade vid bloggen) - Läsa boken. Kom ungefär 1½ sida innan jag gav upp och höll på att somna. Men ett kapitel ska läsas idag. Sedan blir det massa läsa i skolan imorgon mellan Expen och Phösarmötet. Perfekt tillfälle att läsa och inte hitta på så mycket annat som är roligare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0