Take back yesterday

Idag står det på schemat att Lisa ska komma över. Hon ska få hjälpa mig att färga mitt nyklippta hår och sedan ska vi planera en hel massa inför C-uppsatsen. Tur att vi gillar att planera... och det blir ju extra roligt när man har färgglada tuschpennor!

Sedan ikväll ska vi på bio och se Shopaholic. Kan tänka mig att det är en typisk "Anna-film". Har inte läst just den boken men har läst den lite längre fram i serien där hon får barn och den är ju helt underbart bra!

För övrigt satt jag och Simon igår kväll och bestämde vad för musik vi ska bränna på en CD och ha i bilen när vi åker till Korpis på fredag. Jag bidrog med dessa låtar:

Il Divo - Aleluya
Westlife - The easy way
Shayne Ward - What about me
Jack Savoretti - Dr. Frankenstein
Amy MacDonald - This is the life
Coldplay - Viva la vida
The Fray - How to save a life
Jason Mraz - I'm yours

Ville även ha med Take back yesterday med A1 men den ville tyvärr inte funka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0