Back Again... No Matter What

Idag när jag kom hem hade jag fått post. Så nu har jag för första gången sett
Boyzone - Back Again... No Matter What Live 2008
.



Det överlägset bästa med konserten var Steven "the duracel bunny".
Mycket av konserten var helt underbart bra och man satt överlycklig i soffan och kände sig som 14 igen (samtidigt som Ronan kände sig som 16 på scen, vilket inte riktigt går ihop men...). Men vissa delar av konserten var egentligen inte speciellt bra. Framför allt hade de allt för många dansare som allt för ofta skymde killarna. Men om vi bortser från dansarna, när konserten inte var på top var det Steven som gjorde allt bra igen. Framför allt i Medleyt som utan Steven nog hade varit en total katastrof.

Men jag måste ta upp en till sak. Ronan. Han blir ju bara snyggare för var dag som går! Och att se honom svettig med bar överkropp gjorde inte det hela sämre...

Bästa låtarna var helt klart When the Going Gets Tough och You Needed Me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0