Hemma igen

Blev ungefär 45min på Expen innan det var dags att hämta lunch till mötet. Alltid nice med gratis mat och det blev ju inte sämre av att det var pizza med tzatsiki. Mums! Men nu ska jag försöka plugga. Har inte allt för stora förhoppningar på att hitta mer fakta, men jag ska i alla fall försöka!

Men innan jag avslutar inlägget måste jag bara påpeka hur bra Ronan Keatings senaste album är.
Hade helt missat att han släppte ett nytt album i mitten på mars. Illa! Men nu har jag i alla fall köpt det från CDON och lyssnar under tiden för fullt på det via Spotify. Av de låtarna man aldrig hört förut (dvs. inte this is your song eller någon cover) så är make you feel my love helt överlägset bäst. Underbar! Men annars är ju this is your song en av mina absoluta favoriter någonsin så det är ju underbart med en ny version av låten! (Sen är han ju helt sjukt snygg på CD-konvolutet!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0