Inte som planerat

Helt plöttsligt kom Amir, Kakki, Natalie och Nisse och ringde på dörren. Amir ville att jag skulle följa med dom in till stan. Jag som då stod i pyamas var väl inte så jättepeppad men gick och bytte om och följde med. Träffade Linnea och Anne mfl dessutom så det var kul!

När dom som tar sin examen idag hade gjort sitt och gick bort mot Johanna i parken gick jag och Natalie en liten kort vända på stan. Var riktigt nice, förutom regnet. Men var bara lite regn så det gjorde väl egentligen inget det heller.

Men snart ska jag se till att plugga lite. Måste ju gå hemifrån till det onödiga mötet om ungefär två timmar. Dags att sätta igång!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur positiv du later :) Som vanligt!

2009-05-20 @ 15:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0