Ny frisyr

Fick svar på mitt mail att jag skulle ringa dom istället. Så det gjorde jag och jag fick komma dit på direkten. Tog väl den nya frisören ungefär två sekunder att inse hur dåligt den första hade klippt. Konversationen gick väl i princip:

Jag: Det känns lite sicksackigt längst ner...
Frisören: Ja, och det är ungefär en centimeter längre där bak, du ville inte ha så va?
Jag: Nej!
Frisören: Uppklippningen är också jättedåligt gjord och det är ett hack i din lugg som jag inte vet om jag kommer kunna fixa till, men jag ska göra mitt bästa.

Så ett litet hack i luggen blev kvar men det går hyfsat lätt att gömma och resten är fixat. Så skönt! Men det bästa var nog att det nu var chefen som klippte mig så hon lär ju ha ett och annat att säga till frisör nummer ett imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0