Pigg som en lärka

Är det så det heter? I vilket fall börjar jag äntligen bli pigg. Har varit jättetrött hela dagen, men nu börjar det vända. Lite fel tid på dygnet kan man ju tycka men bättre sent än aldrig.

Kan ju inte påstå att jag gjort så mycket idag. Åkte in till stan, åkte hem, somnade halvsittandes med huvudet på Simons mage, vaknade, somnade om, blev väckt, åt lunch, kollade JAG, somnade i soffan, blev väckt, kollade någon gammal repris av Cityakuten, lånade ut resesängen till Amir, städade köket, kollade Top Model, satt en stund vid datorn, ringde och grattade Pappa, ringde mormor och tackade för presenten, fixade middag, åt middag, satte mig vid datorn, pluggade i 20min, kollade NCIS och nu sitter jag här igen.

Vi kan alltså konstatera att det varit en otroligt oinnehållslös dag som mestadels bestått av att jag sovit eller kollat på TV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0