Väntetid

Sitter i skolan och väntar på att dagens SFCS-möte ska börja. Är enormt hungrig så ska bli gott med en macka! I vilket fall har jag inte så mycket att göra just nu. Ungefär en halvtimme kvar.

Men har hunnit med en del annat bra idag. Har varit en vända på stan och dels shoppat, dels pratat med chefen på JC så vi får en intervju där också till C-uppsatsen. Underbart! Har även skrivit ut hotellvouchern. Är bara tre veckor kvar tills vi åker nu. Längtar som en tok gör jag! Och appropå resan har Simon varit hos Polisen idag och fixat pass. Så om en vecka är det klart också.

Ska se till att skriva lite om gårdagen sen också. Men det tar jag när jag kommit hem så jag kan lägga in lite bilder också. Men det var en jättemysig dag igår i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0