Efter några lyssningar

What about now ++++
Går som sagt inte att lyssna sönder.

How to break a heart +++++
Fortfarande min favorit. Kan inte ens beskriva hur bra den är

Leaving ++++
Den växer för varje gång man hör den. Underbar!

Shadows ++++
Inte lika fantastisk som första gången jag hörde den men älskar den fortfarande.

Talk me down +++++
Ytterligare en låt det inte finns ord för hur bra den är. Näst bäst på skivan är den i alla fall!

Where we are +++
Börjar faktiskt redan tröttna lite på den här.

The difference ++++
Har haft den på hjärnan sen första gången jag hörde den, men det gör mig absolut ingenting.

As love is my witness
++++
Mysigaste kärlekslåten!

Another world +++
Verkligen inte en typsik westlife-låt. Cool men har inte riktigt fastnat än.

No more heroes ++++
Trummorna får mig att tänka Queen of my heart. Hoppas verkligen dom sjunger den på turnéen.

Sound of a broken heart +
Gillar inte den här.

Reach out +++
Mysig! Man blir liksom glad av den.

I'll see you again ++++
Den är ju verkligen inte en catchy låt. Lugnare låt får man nästan leta efter. Dessutom handlar den ju om någon som dött. Men trots detta fastnar man i låten. Och Mark och Shane sjunger som alltid helt sjukt bra!


Kommentarer
Postat av: Ewe

Nu älskar jag I'll See You Again mest :)

2009-11-28 @ 22:25:48
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0