Snart ny vecka

Imorgon är det nya tag som gäller. Planen för idag var att försöka förstå mig på produktkalkylering eller vad det nu hette. Det vi gick igenom på kalkyleringen i torsdags i alla fall. Det gick mindre bra och jag gav upp väldigt fort. Istället satte jag mig och spelade Lips vilket gick betydligt bättre. En (beundrandsvärd?!) 13 plats av alla i hela världen som har Lips kom jag på i låten No Promises. Anna är stolt.

En annan sak jag är stolt över är veckans schema. Jag får ju själv bestämma när jag jobbar under veckorna, så länge det är under tider då folk är på Campus och jag kommer upp i 20h per vecka. Oerhört praktiskt måste jag säga. Så först får jag leta upp schemat för föreläsningarna och sen utefter det bygga upp ett jobbschema. Den här veckans schema är lyx!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0