Underbart

Har hört dom flesta av låtarna på Where we are nu.


What about now
Har inte lyckats lyssna sönder den än även fast det är första singeln. Antar att det tyder på att den är sjukt bra!

How to break a heart
Var oerhört skeptisk till den när jag bara hade hört snippetsarna. Nu grät jag. Det gick inte att stoppa. Kan mycket väl vara bästa låten på skivan!

Leaving
En riktigt bra låt egentligen, men för att vara Westlife var det inte direkt något speciellt.

Shadows
Älskar den verkligen! Bra text, coolt med trummorna i bakgrunden, Shane sjunger som en gud... underbart!

Talk me down
Om man gillar Mark kommer man totalälska den här låten. Jag gillar Mark!

Where we are
Blir ju ganska enformigt när jag skriver att alla låtar är fantastiska men det kan inte hjälpas. Fantastisk låt!

The difference
Älskar introt! Och resten av låten... När vers tv kommer igång och... ooh så bra det är!

As love is my witness

Mysigaste kärlekslåten!

Info om nedanstående kommer så fort jag hört hela dom låtarna:
Another world
No more heroes
Sound of a broken heart
Reach out
I'll see you again


Kommentarer
Postat av: Molly

jag tycker verkligen ni ska komma ner den 10 ;) då får jag och emma trevligt sällskap. vart får du låtarna ifrån?! :)

2009-11-27 @ 22:25:18
URL: http://everytiime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0