Enligt Simon...

...skulle varje vettig person anse att min dator är trasig, men inget företag skulle tycka det. Smidigt värre. Jag funderar helt seriöst på att köpa en ny och faktiskt köpa någonting vettigt som förhoppningsvis ska fungera. Sen har ju jag noll koll på vad som är bra och inte och därför har Simon fått göra det primära letandet. Jag sa väl i princip att den (förutom att den ska funka) ska ha siffror på sidan av bokstäverna och ha så jag kan sätta in mitt minneskort från kameran. I vilket fall lutar det för tillfället åt den här. Ska väl bara bli vän med priset och inse att det nog är så mycket en dator kostar så köper jag den säkert sen. Fick ju monsterlön i somras så även om jag köper datorn har jag 8000kr kvar att leva på den här månaden. Men det känns ändå som lite mycket pengar. Men som sagt, det är väl det det kostar om man vill ha en dator som inte håller på som den här gör.

Kommentarer
Postat av: Jossi

Vill du ha en dator som inte pajjar hela tiden så ska du nog faktiskt lägga ner lite extra pengar än så...

2009-10-27 @ 10:42:24
URL: http://ungebarn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0