Hatar ofungerande tvättmaskiner

10.00 började min tvättid så jag gick glatt ner till tvättstugan och satte igång två maskiner. Den ena skulle ta 47 minuter och den andra 53 minuter så en timme senare gick jag ner för att stoppa tvätten i torktumlaren. Första maskinen gick jättebra men när jag sen skulle plocka ur tvätten ur den andra stog den bara och blinkade på displayen. Den hade då gått en minut av den 53 minuter långa tvättiden. Jag blev putt och tänkte att jag får väl flytta över tvätten till den fungerande maskinen, men icke! det fick jag inte heller. Maskinen var låst och hur jag än gjorde vägrade den öppna luckan. Istället började den tillslut sätta igång igen, utan att på displayen visa hur lång tid den tänkt köra tvätten. Så nu får jag glatt springa fram och tillbaka till tvättstugan för att se om maskinen tvättar eller inte. Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0