What about now

Hade tänkt lägga in videon från youtube där Westlife sjunger What about now på X-Factor i bloggen, men min dator vill inte. Istället får jag väl helt enkelt länka till den ifall det är någon som vill se. Här finns den.

Så vi börjar väl med "Anna är lite lagom irriterad". Inte nog med att jag inte kan lägga in videon, jag kan inte heller kolla på den. Var tvungen att sätta mig vid Simons dator och kolla. Min dator och videos går inte ihop helt enkelt. Det är inte alls kul i vanliga fall och lite extra irriterande så här i Westlife-tider.

Men för att övergå till det aningen roligare "Anna är supernöjd" så är Westlife tillbaka! Låten är underbar, dom sjunger som gudar (ja, vad annars tänker ni då, det gör dom ju alltid!) och jag har aldrig sett dom så glada. Ni vet när man blir så glad att leendet bara blir större och större och större och man verkligen inte kan hejda det? Så ser både Shane och Kian ut under precis hela framträdandet. Och jag kan ju inte direkt påstå att Mark och Nicky är långt efter. Det enda jag kan klaga på är Nickys frisyr och det är väl egentligen inget att klaga på. 

Önskar bara att min dator ville fungera lite bättre så att jag kunde se det igen...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vänstertrafik! <3

2009-10-26 @ 08:21:44
URL: http://dublinbaby.wordpress.com
Postat av: Jossi

Det lät ju ganska så jättetypiskt Westlife

2009-10-26 @ 09:15:37
URL: http://ungebarn.wordpress.com
Postat av: Ewe

deras bästa låt på läänge

2009-10-26 @ 14:55:10
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0