Lite bättre koll

Första arbetsdagen är avklarad. Dock har jag inte utfört någon av mina egentliga arbetsuppgifter. Vet fortfarande inte exakt vad jag ska göra men har istället hjälpt Cerstin med bokföringen och styrt upp ett schema för de närmaste 8 veckorna. Så nu vet jag när jag ska vara på Expen, när jag har mina föreläsningar och när jag har tid för annat.

Hade ju för övrigt första föreläsningen i inledande extern redovisning idag. Känns både skumt och onödigt att sitta med så här i början men man vet ju aldrig om det ploppar upp något man inte redan kunde. Är ju andra gången jag läser kursen nu eftersom jag totalfailat varje gång jag försökt mig på tentan. Men tentan innehåller ju allt det svåra som vi kommer till om några veckor. Men det ska nog bli bra tillslut det med. Engelskakursen verkar ju superlätt i alla fall! Har över två veckor på mig att göra en uppgift som jag utan problem skulle hinna klart med på två timmar. Men det är bara bra med tanke på hur mycket annat jag har att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0