Depp

  • Vill komma upp till Skellefteå på måndag. Snälla snälla alla flyg (eller i alla fall mitt) börja åka tills dess!
  • Vill inte vara sjuk längre. Börjar må bättre men hostan verkar aldrig vilja försvinna. Det är väl visserligen inte ett dugg förvånande eftersom jag alltid hostar hur länge som helst när jag väl har börjat, men jag är less nu.
  • Saknar min Simon. Det är inte ett dugg roligt att bo 78 mil ifrån varandra. Framför allt inte när flygen inte kan flyga. Skulle ju kännas så otroligt meningslöst att åka buss dit när jag bara kan vara där i tre dagar. Det tar alldeles för lång tid.
  • Vill ha en lägenhet. Jag mår inte bra av att ha flyttat hem till mamma o pappa igen. Visst, det är temporärt tills jag faktiskt har en lägenhet men jag vet ju inte alls när jag får en lägenhet.
  • Vill ha ett vettigare jobb. Egentligen vill jag ha ett jobb som har något med min utbildning o göra, såklart. Jag menar, det känns så onödigt och meningslöst att jag i över tre år har investerat i min framtid genom att gå en universitetsutbildning när jag ändå fick lov att gå tillbaka till exakt samma jobb jag hade innan. Dessutom har jag sämre arbetstider nu än vad jag hade då. Jobbar natt nio av tio gånger. Dvs jag slutar 2, 3 eller 5 på natten. Hur tror ni det funkar för en Anna som är världens kvällströttaste? Jag menar, jag brukar inte ens orka hålla mig vaken tills Travven stänger kl 1 och då gör jag ju någonting roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0