Det funkar inte

Börjar bli riktigt less på internet i det här huset. I julas kunde varken jag eller Simon va online då Jossis dator snodde allt internet när den var igång. Nu har pappa köpt en ny dator och trots att den har en internetsladd i sig kan jag inte använda det trådlösa samtidigt som hans dator är igång. Där av sitter jag vid hans dator nu. Men hur kul är det på en skala? Där har jag ju inte alla mina grejer. Men det jobbigaste är ju att inte kunna använda internet när man känner för det.

Sen funkar ju inte min mobiltelefon som den ska heller. I alla fall inte på nerevåningen. Visserligen har det alltid varit så. Vårat hus ligger i nå form av döläge. Man kan tex inte heller få in Mix Megapol på radion där nere utan att använta den stora antennen på taket. Oerhört praktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0