Till Simon

Jag vet att du hatar att åka buss, men snälla läs igenom det här och fundera ordentligt på det i alla fall.

Jag har ett litet förslag. Tentan kan jag ju flytta på, det är inte hela världen. Men om jag inte kan åka upp på måndag kommer jag ju inte sakna dig mindre för det. Så mitt förslag är följande:

Du kommer ner till Stockholm 26 april - 2 maj.


Fördelar:
  • Vi får ses (skulle vilja påstå att den väger över allt annat men det är ju du som måste bestämma)
  • Du har precis fått CSN (den 26e är en måndag så pengarna borde komma på fredagen den 23e)
  • Du kanske kan träffa Bosse också?
  • Vi kan gå ner till Tegelhagen och fira valborg
  • Mamma o pappa är bortresta över valborg så du behöver inte känna att du tränger dig på eller nått
Nackdelar:
  • Du får sitta på en buss eller tåg i jättemassa timmar
  • Jag jobbar två nätter där mitt i. Den 28e (16-01) och den 29e (17-03) för att vara exakt. Men då kan ju du passa på o träffa Bosse eller något? Det är ju även anledningen till varför förslaget går ut på att du ska komma ner istället för att jag åker upp. Kan ju inte direkt ta ledigt från jobbet. Plus att nu blir det ju faktiskt ganska många dagar och då tycker i alla fall jag att det är värt att åka buss/tåg. Jag skulle utan tvekan gjort det om jag kunnat.
Men ja, det är ju bara ett förslag. Och dessutom ett förslag som bara existerar om jag inte kommer iväg på måndag. Men jag hoppas du tycker det låter som ett helt ok förslag i alla fall för jag saknar dig så sjukt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0