Trötter

Därför är jag lat och kör en dagens idag också.

Frukost: Samoa-yoghurt och müsli
Lunch: McCicken dressad som McFeast utan tomas, äppelklyftor och apelsinjuice
Middag:
Tacos
Godis:
Nej jag ska sluta med godis nu. Får bara ont i huvudet av det.
Vill Ha:
Evert?
Outfit:
Jobbkläder på jobbet och pyamas hemma
Frisyr:
Slarv
Smink: Nada
Humör:
Nöjd
Gjort:
Jobbat och tentapluggat
Planer:
Inte mycket... kolla Flash Forward ikväll
Köp:
Inget
Låt:
I am the walrus - Beatles (gillar den inte alls men har den på hjärnan efter att pappa lyssnat på Beatles under hela middagen)
Läser:
Att arbeta med företagsanalys
Tittar på:
Flash Forward (så småningom)
Bästa:
Har sagt upp mig från McDonald's Häggvik, äntligen! Så skönt att slippa allt vad som har med det stället att göra.
Sämsta:
Inte direkt bra väder ute
Sjuka:
Brände tummen på ett tidskort
Väder:
Blött
Saknad:
Min regnjacka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0