Nu börjar det bli länge sen igen

Oj vad jag längtar efter att få snöra på mig skridskorna! Var riktigt länge sen jag åkte nu. Jag börjar till och med strunta i om jag fortfarande klarar alla enkelhopp eller inte, det är ju trots allt sex år sedan jag slutade åka och det kan ju inte funka för evigt om man inte tränar regelbundet. Men att bara sätta på sig skridskorna och känna farten när man glider omkring på isen. En och annan piruette och lite flygskär ska väl kunna fixas också. Och en massa roliga steg. Ser till och med fram emot att köra varv efter varv med ögelsteg, något man inte direkt såg fram emot under tiden man åkte.

Är egentligen inte så mycket för paråkning men Aliona och Robin är defintivt ett undantag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0