Stulat

Vad såg du senast på TV? Morden i Midsomer
Har du varit olyckligt kär? Mja
Hur mycket krävs för att du ska bli full? Olika, men gillar inte att bli full
Vad vill du helst ha just nu? Ett vettigare jobb
Vackraste låttexten? Flying without wings - Westlife eller Everyday I love you - Boyzone
Din snyggaste kompis? (snor Läckis svar) jag har bara snygga kompisar.
Vilken smak är det i din mun just nu? Ostmacka
Har du gott bordskick? Om jag är bland folk som kan bry sig
2 saker inte många vet om dig?
1. Jag får lock för örat varje gång jag gråter
2. Jag pratar med grejer som inte gör som jag vill (typ spisen, kylskåpet, kudden...)
Har du köat mer än två timmar för något? Ja, tror det var 42 timmar som mest.

Har du någonsin...
Vunnit en trofé? Räknas en pokal?
Tagit dig in backstage och hånglat med en rocklegend? Nej
Träffat din idol? Ja, flera gånger
Blivit uppgraderad på flyget? Nej
Blivit medlem i 10 000-meters klubben? Nej
Blivit portad från en bar/klubb? Nej
Simmat med hajar/delfiner? Nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0