Westlife, 12 maj 2003, Scandinavium

Greatest hits tour

Gången då vi rymde. Eller nästan i alla fall. Tog bussen ner till Göteborg tillsammans med Lisa. Måste vara den gången vi såg "en ååååh". Irrade omkring lite i Göteborg och gick på 5th Avenue signering innan konserten.

Vi hade betydligt bättre platset än på Globen, dessutom satt vi på den andra långsidan så man fick ett lite annat perspektiv. Åter igen har jag svårt att veta vad jag kommer ihåg från Globen, Scandinavium och DVDn, men en sak jag kommer ihåg är att Kian höll på att trilla av scenen mitt i Medleyt och att Shane fångade hans hand och drog upp honom snabbt som attan.


bild

Kommentarer
Postat av: KIM

Var det då vi träffades första gången?

2010-08-29 @ 00:12:34
URL: http://heykimmers.blogspot.com/
Postat av: KIM

Jag håller med förresten, California white (vinet) var verkligen ingen hit! Haha. Köpte det endast för namnets skull

2010-08-29 @ 00:13:10
URL: http://heykimmers.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0