Dag 22 – Det här upprör mig

Det finns en sak som upprör mig mer än allting annat - en ostädad lägenhet! Var sak har sin plats och där ska den ligga utom just när man använder den. Plockar man fram någonting ska man också plocka tillbaka det och det ska ske på en gång, annars glömmer man bara. Spiller man någonting ska det plockas/torkas upp på en gång. Det ska vara dammsugat och snyggt och defenitivt inte knastra under fötterna när man går. Toan ska vara fräsch. Sängen ska vara bäddad (dock inte nödvändigtvis med överkast) och lakanet helt sträckt. Jag mår dåligt, får ont i magen och börjar tillslut gråta om det blir för stökigt. Det finns verkligen ingenting värre!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Skönt att du kan styra över det där själv :) Så slipper du må dåligt menar jag =D

2010-12-21 @ 18:57:36
URL: http://dublinbaby.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0