Förberedelser

Sitter och förbereder mig för en kommande jobbintervju. Ska svara på tre frågor om företaget. Vad jag tycker är bra, vad jag tycker kan förbättras och hur man kan göra förbättringen. Känns som ännu en skoluppgift då mitt huvud efter mina år i Skellefteå automatiskt tänker marknadsföring. Men måste ju vara lite smart. Kan ju inte ge bort mina bästa idéer gratis om jag en dag i framtiden får möjligheten att sälja dem, eller hur?! Men kan inte skriva för ovettiga saker heller får då lär jag ju inte få något jobb. Jag måste helt enkelt hitta den gyllende medelvägen eller vad det heter på svenska.

Är för övrigt inte ett jobb som har något som helst med marknadsföring att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0