No more heroes/Queen of my heart?

Jag har suttit och funderat på en sak inför nästkommande Westlife-turné. Jag brukar ju visserligen vara ganska duktig på att gissa vilka låtar som kommer vara med men så här rätt tror jag verkligen inte att jag skulle gissa. Eller vi kan förresten börja med det jag skulle kunna ha rätt i.

Dom här låtarna från Where we are tror jag att dom kommer sjunga:
  • What about now
  • Leaving
  • Shadows
  • No more heroes
  • Sen hoppas jag innerligt att dom sjunger How to break a heart också
Sen till det dom antagligen inte alls skulle göra. Men tänk er va sjukt bra det skulle passa att göra ett medley med No more heroes och Queen of my heart! Visserligen tror jag att det nog bara är trummorna som fått mig på sånna tankar men jag tror verkligen att det skulle funka. Till och med bli skitbra, vad tror ni?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0