Slutspurt

Imorgon smäller det. Tenta i modeller för intern styrning. Jag ser fortfarande inte alls fram emot det mer än att det i alla fall är över för den här gången på tisdag eftermiddag. Förhoppningsvis är det över för alltid också men jag har inga större förhoppningar då det är femte gången jag skriver tentan.

Plan för dagen:

- Göra en gammal tenta (innan lunch)
- Läsa igenom alla anteckningar (innan lunch)
- Leta upp alla svar till alla antingen eller frågor på dom gamla tentorna och lära mig dom (efter lunch)
- Gå igenom påläggskalkyl och standardkostander igen (efter lunch)
- Råplugga formler (efter lunch)
- Läsa igenom alla anteckningar igen (innan jag går och lägger mig)

- Läsa igenom alla anteckningar ytterligare en gång (imorgonbitti innan tentan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0