Forstättning - ComHem

Tack Fredrika för att du var den enda som faktiskt kunde lösa våra problem! Just nu känner jag mig bara lättad. Vi fick inte riktigt det vi blev lovade från början men jag är tillräckligt nöjd. Det är bättre så här än att hålla på o strula en massa mer. Att sitta i telefonkö till olika avdelningar i en timme, prata med folk som inte vet vad dom pratar om, bli kopplad till en ny avdelning innan min ens hinner protestera och egentligen inte få någon hjälp alls var ju inte direkt mitt favoritsätt att spendera morgonen. Men tillslut fick Simon ta över telefonen för att jag blev så less och när han då fick prata med Fredrika löste det sig så att det nu ser ut som följer:

TV:
Vi skulle fått: Large. 3 månader gratis sedan två månaders prövotid för 99:- i månaden.
Vi fick: 8 favoriter HD. 3 månader gratis.

Bredband:
Vi skulle fått: Large. 2 månaders prövotid för 99:- i månaden.
Vi fick: Large. 99:- i månaden till den 29 sept (2 månader).

Telefon:
Vi skulle fått: Small. Gratis fast avgift.
Vi fick: Small. Gratis fast avgift.

Ursprunglig faktura: 567:-
Nuvarande faktura: 132:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0