En annan variant

Dagens humör: Seg men samtidigt ganska peppad.
Dagens utseende: Som vanligt. Jeans, hoodie, hästsvans.
Dagens känsla: Tänk om jag inte klarar tentan i alla fall?!
Dagens irritation: Personer som inte förstår den allra enklaste sak.
Dagens roligaste: Läsa bloggar.
Dagens önskan: Att allt bara ska lösa sig. Först och främst att jag klarar tentan på måndag.
Dagens borde: Plugga, plugga, plugga!
Dagens beroende: Sura godisar.
Dagens materiella vill ha: En mobiltelefon jag kan Twittra från.
Dagens nedräkning: Tour Tour 2010. Start 6 maj.
Dagens låt: Do you the right way - Consoul
Dagens textrad: "I'm delerious. Are you serious? What goes on in your head, I'm just curious." - Boyzone

Kommentarer
Postat av: Anonym

äh ta vara på det, jag tyckte ändå det var kul att plugga.. skulle ha fortsatt om jag inte fick mitt jobb sådär huxflux, vilket jag dock är VÄLDIGT glad över:D

2010-03-19 @ 15:36:23
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0