Minnen


Stephen Gately och Keith Duffy

Den 29 januari 2006 åkte jag och Lisa till Dublin
i 27h (eller vad det nu var, något liknande i alla fall) för att se Childline på the Point. Vi åkte väl framför allt dit för att se Westlife men vi fick så sjukt mycket annat också. Son of dork, Liberty X, Zoo, Simon Webbe, G4, Lee Ryan och Shayne Ward (som jag innan dess inte alls viste vem det var och inte riktigt förstod hur alla kunde bli totalgalna när han kom upp på scenen). Talle (Paul Higgins) och Louis Walsh var också där, inte på scenen såklart men det var ändå kul att se dem.

Westlife var såklart bäst. Det går inte att komma ifrån. Men förutom det älskade jag verkligen Stephen och Keith som presentors, hur roliga som helst! Om jag inte kommer ihåg fel var det Stephen som var presentor och Keith co-presentor men det var nog mest Keith som pratade i alla fall.

Keith: Say any name and I can guarantee I know a song about that person
Stephen: *sa något random fult namn som verkligen inte finns i någon låt*
Keith: "Happy birthday to you..."

En helt underbar dag. Blev dessutom enda gången i mitt liv jag sett Stephen. Ett minne för alltid.

Kommentarer
Postat av: Lisa

"I would like to say a few helloes. Hello hello hello"!

2010-03-11 @ 19:15:38
URL: http://dublinbaby.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0