Siffrorna finns ju inte!

Sitter med Du Pont metoden. Den jag hatar mest. Kommer verkligen bli överlycklig om jag slipper det på tentan. Men nu va det inte det jag skulle skriva utan att i den enda uppgiften jag har facit till finns omöjligen dom siffrorna som gör att svaret blir 27,3%. Jag har provat allt och lite till, det går inte! Ska gå förbi Dick imorgon och fråga hur han fått fram den siffran. Jag förväntar mig nästan svaret "Jag stoppade in sifforna i Excel så det kan ha avrundats olika" och jag hade rätt från allra första början. Standard svaret. Jag hoppas jag är helt ute och cyklar för då vet jag att jag får rätt sen på tentan om jag gör på det sättet. Annars kanske jag får fel för att jag och Excel har avrundat olika. Behöver jag säga att jag är aningen putt för tillfället?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0