Stockholmare redan på måndag

Börjar bli nervös att jag ska glömma packa något jätteviktigt. Kommer dagligen på saker jag inte skrivit upp på packningslistan som jag borde ta med mig. Lyckligtvis är detän så länge inga livsnödvändiga saker men i alla fall. Det är ju faktiskt bara en helg kvar innan det är dags.

Imorgon blir det för övrigt utflyttningsfest. Hoppas det är många som kommer, eller i alla fall dyker upp på Travven. Vill ju säga hejdå till alla. Men innan dess måste det städas. Och diskas. Och utöver det har jag nog en miljard saker att fixa inför flytten. Först på listan står tvätten men det är 35min kvar tills dess så undertiden tänker jag slappa och njuta av att jag faktiskt är ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0