Tokio Hotel?

Fick helt plöttsligt för mig att jag skulle spana in Kenzas blogg. Tänkte att jag i alla fall borde kolla vad det är för något. Då insåg jag att hon skulle ut på Tokio Hotel turné och hade en sån blogg också. Nu är ju inte jag direkt något Tokio Hotel fan, jag har nog faktiskt aldrig ens hört en enda låt med dem. Men jag var lite småuttråkad så jag tänkte att varför inte och kollade in den bloggen också. Kan väl inte direkt påstå att det som specifikt handlade om Tokio Hotel intresserade mig, inte ett dyft om jag ska vara ärlig. Men det som var så roligt att läsa var om allt runt omkring. Man känner så igen sig! Allt från att köa till konserten och vilja göra det på bästa sätt till hur bra konserten är och hur kul det är att träffa dem. Dom hade till och med förslag på vad hela publiken ska göra efter konserten för att tacka dem. Typ som när vi skulle sjunga My Love eller If I Let You Go eller vilken det nu var för Westlife. Fick mig att komma ihåg hur brutalt vi misslyckades. Alla gånger. Men va roligt man hade! Visserligen är det väl inte över än. Blir ju faktiskt Westlife-turné i år igen, men man är nog snäppet lugnare än för kanske 5 år sen...


Jag och Mark Feehily i Nottingam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0