Underhållning på hög nivå!

Vet att jag bloggat om den här bloggen flera gånger nu på senaste tiden, men det är så sjukt roligt att läsa! Jag menar, hur dum får man vara? Hon har redan blivit påkommen med alla sina lögner. Varför börja om igen då? Jag förstår verkligen inte. Men o andra sidan ger det mig ju oerhört underhållande läsning så jag får väl helt enkelt tacka och bocka.

Sen ska vi ju inte prata om person nummer två (flodhästen), visserligen kan hon utan problem skapa rolig läsning hon med men samtidigt är jag vän med henne på facebook och får i alla fall en gång i veckan stå ut med hennes "problem" på chatten. Jag menar, hennes problem är inga problem. Sen när är det till exempel en dålig sak att träffa Nicky Byrne? Jo, för henne är det ju det. Nicky är ju inte Mark och då går tydligen hela världen under. Suck säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0